Tags

, , , , , , , , , ,

Îmi place să găsesc conexiuni și să explorez toate aspectele vieții, îmi place să găsesc (“€œnoi”) înțelesuri, îmi place cum cafeaua îți schimbă modul în care faci lucrurile, îmi plac galbenul, Grecia și Van Gogh.
Apoi îmi plac dungile, pentru că-mi amintesc de undele energiei care se mișcă în jurul nostru, deasupra noastră, prin noi și înăuntrul nostru.
Îmi place povestea spusă de fața unui om și-mi place să știu ce definește și formează drumul parcurs de un gând, dinspre minte și suflet, către mâinile cu care, pe pânza lumii, clădim și distrugem, scriem, iubim, ne jucăm și exprimăm ceva.
Sunt o altă ființă, pe o altă spirală, ca și tine, probabil ca acelea din cerul înstelat impresionist.
Sunt un cub transparent ce încearcă să rețină lumina și care uneori crede că ar putea să-și șteargă propria reflexie de pe podeaua lucioasă.
Merg în același timp cu râul și împărtășesc ce descopăr, uneori influențându-i cursul, alteori dând naștere altuia nou.
Sunt un fractal alb-negru de difuzii, ”desideri” și nevoi, sau mă colorez subtil, suprapusă peste structura ta de filtre.
Las indicii pe unde trec și, deși nu pot justifica totul, mă înțelegi oricum, pentru că suntem toți făcuți din același material.
Mă poticnesc, sau mă pierd, sau levitez într-un vis.
Sunt un viitor obiect al subiectivității tale, cu caneluri sculptate de nerăbdare și lăcomie, râsete, coajă de portocală și străzi din filme.
Am întârziat probabil la unele lucruri și am ajuns mai devreme la altele.
Rămân fără cuvinte, sunt recunoscătoare, mă odihnesc și încep din nou.

English version: https://soulpatterns.wordpress.com/2013/03/03/what-i-like-and-who-i-am/