Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Neobeach - Interiors magazine

Neobeach – revista Interiors

Mă uit la wallpaperul nou pus pe telefon. E o imagine care m-a fascinat, dintr-un articol de arhitectură cu poze, găsit pe net, la care ajunsesem prin Pinterest, normal. Încerc să-mi dau seama ce mă atrage la ea.

Scrie Neobeach, un termen pe care nu-l auzisem, dar care îmi pare absolut firesc. Adică plajă/mare, cu “neo” în față. Ce-mi mai trebuie?

Să fie umbra pomilor, care mă duce cu gândul la soare? Am senzația că aud vara. Atunci când nimic nu se agită, nimic nu începe; totul este început, pământul este treaz deja. Ca o vale între doi munți. Nu se adună recoltele, nu amorțești din stat prea mult în frig. Aer, apă, vânt și tu. Fără explicații, fără grabă. Ești.

Sub Neobeach, cu litere mai mici, scrie South Africa. Care mă duce cu gândul la America de Sud, apoi la Bossa Nova, și iar ajung pe plajă.

Aproape că simt iarba grădinii din imagine sub tălpi.

Poate ar trebui să călătoresc către emisferă sudică. Sufletul meu pare că trage înspre ea, și se agață de orice pretext, fiecare detaliu infim care amintește de apă și căldură, ca să rămână acolo visând. Oare ADN-ul meu are începuturile marcate de briza mării?

Oare călătoria mea, ca energie și materie, a fost mereu mai frumoasă pe mare?

Am acasă un album cu Case pe Plajă. Și credeam că mai bine de atât nu se putea.

English version: https://soulpatterns.wordpress.com/2013/06/26/recurrent-mood/