Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Through An Empty Jar BW s wp

borcan de sticla gol

Sunt zile când respir particule suspendate ale vechilor structuri, proaspăt distruse,
şi în care ecoul gol al limbajului fricii îmi răsună în minte.
Şi deşi un far divin luminează mereu calea înscrisă în valurile mării mele interioare,
uneori semnalul îmi e ascuns vederii.
Şi uneori mă regăsesc pe un tobogan rece, sedusă într-o spirală către adâncurile
unei lumi făcute din vibraţii din ce în ce mai joase, ce-mi zgârie pielea şi sufletul
cu marginile zimţate.
Dar mai sunt şi zile în care Ego-ul nu mai simte nevoia să-şi clădească pereţi
din nisip, când ştiu din nou că separarea dintre mine şi viaţa din venele Universului
e doar o iluzie. În acele zile păşesc în Cunoaşterea cuprinsă în Visul meu.
Totul devine clar dintr-odată, în timpul ce permează straturile realităţii.
Contemplând căldura sângelui din propriile vene şi ploaia rece de afară, deodată.
Acuarelele văzute prin pereţii borcanului gol de apă.

Momentul acesta desfăcându-se, înainte şi-napoi în timp.

 

English version: https://soulpatterns.wordpress.com/2013/09/29/through-the-empty-jar/