Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

life, interrupted, 2 s wp

Primele 4 sau 5 zile plângi imediat după ce te trezeşti. Apoi, pentru încă vreo două, trei zile, te apucă un pic mai târziu, cam după ce bei prima gură de cafea. Apoi începe să se instaleze în profunzimea fiinţei tale, realizarea că acel lucru chiar s-a întâmplat, şi că aşa va rămâne, şi că nu poţi să mai faci nimic pentru cei suferinzi… Apoi plângi spontan, pe unde te apucă, în autobuz cand te îndrepţi spre casă… pentru că eşti dintr-o dată foarte aproape de propria fragilitate umană, care ne defineşte pe toţi, fără omisiune, şi pentru că acel sentiment de neputinţă şi-a întins tentaculele prin existenţa ta şi probabil nu va mai dispărea.

Aceste rânduri vin probabil prea devreme pentru unii, prea târziu pentru alţii, sau fix la timp.


În ordine complet aleatorie:


1. hrăneşte-ţi sufletul cu ceea ce îţi cere, orice ar fi acele lucruri – imagini, locuri, oameni, natură, muzică, mâncăruri preferate, etc.;

2. aminteşte-ţi că ai dreptul să fii în siguranţă, sufleteşte, dacă ceva pare prea greu, nu face acel lucru acum, dacă te găseşti din întâmplare în mijlocul unei conversaţii neplăcute, poţi pleca oricând;

3. stai departe de energii negative, răzbunătoare, haotice;

4. încearcă să fii aproape de apă – râu, fântână, lac, mare. Apa este elementul cu cea mai mare putere de vindecare, foloseşte-te de ea;

5. dă-ţi răgaz de odihnă;

6. fă loc sentimentelor şi emoţiilor, procesarea lor cere timp, nu le nega; dacă nu le acorzi importanţă acum, ele îţi vor sabota cel mai probabil viitorul, într-o formă sau alta;

7. dacă te ajută, retrage-te într-un loc cu linişte completă;

8. meditează;

9. roagă-te;

10. consolează-i pe cei ce au nevoie;

11. bea multă apă şi băuturi calde (ne-alcoolice; alcoolul nu ajută, doar lasă impresia asta);

12. închide toate sursele de ştiri negative;

13. vorbeşte cu cineva dacă simţi că te ajută;

14. închide-ţi telefonul;

15. foloseşte tehnica tapping-ului, pentru a permite deblocarea şi drenarea energetică a organismului;

16. fă yoga de complexitate uşoară spre medie, pentru reechilibrare fizică şi energetică;

17. când simţi că eşti pregătit, oferă ajutor de orice fel celor ce au nevoie;

18. evită mâncărurile grele şi supraprocesate;

19. nu te grăbi;

20. amână unele lucruri, dacă nu te simţi în stare să le faci;

21. când te simţi copleşit, adu-ţi aminte să respiri adânc;

22. pune-ţi gândurile pe hârtie;

23. vizualizează un câmp de energie protectoare în jurul tău şi al celorlalţi;

24. cere ajutor când ai nevoie;

25. încearcă să înlocuieşti sentimentul de vinovăţie că eşti printre cei rămaşi în viaţă, cu sentimentul de recunoştintă şi apreciere pentru viaţă;

26. nu fii (prea) dur cu tine, dacă în aceste momente nu te poţi concentra ca de obicei; e ok să uiţi, e ok să nu fii raţional sau productiv. E ok să nu ştii ce să faci acum;

27. foloseşte-te de plante ce susţin procesul de vindecare, precum salvia, muşeţelul, iasomia, teiul, etc.